דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: מהי מסיבת קריוקי? 

מאת    [ 04/04/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1893 פעמים ]

ילדות רבות אשר בוחרות מועדון לבת מצווה, רוצות לערוך מסיבת קריוקי מרשימה. בגלל השפעה תרבותית, שבה זמרות נהפכות לאייקוניות תרבות, כל הנערות רוצות לחקות אותן. לא חסרים דוגמאות לנשים יפהפיות, חזקות ומבוססות שבנו להן קריירה בעזרת קול מושלם (וגם המראה לא מזיק). היום ילדות רבות בפתח גיל ההתבגרות לוקחות שיעורי פיתוח קול, כדי להגשים את החלום הנכסף.

אם לילדתכם יש קול ערב, אך למעט מידי אנשים יצא לשמוע אותה, כדאי לשקול קונספט של מסיבת קריוקי. המסיבות האלו מאוד פופולאריות. כל תרבות הקריוקי זוכה היום להצלחה רבה, היא מלווה הרבה ימי הולדת מושקעים, מסיבות ועוד...אין ספק שהקריוקי מהווה את מסמר הערב של כל מסיבה, בין אם היא נערכת בגינה של מישהו או בתוך מועדון בת מצווה.

מועדון בת מצווה עם מסיבת קריוקי יוצר אווירה מרגשת ומקפיצה. האורחים הם הכוכבים והזמרים של המסיבה והם שרים במיקרופון. מי ששר יפה זוכה להרבה קריאות התפעלות. מי שמזייף בקול ובגאווה זוכה להמון צחוקים. מדובר בערב מגבש, מצחיק ומלא הומור. בערב עצמו יתגלו כשרונות (וכישלונות...) חדשים. הנוער מאוד נהנה מהמסיבות האלו.

החסרונות של קריוקי הם שניים: הראשון - שלעיתים צריך אטמי אוזניים... הזיופים יהיו כה רבים (אך עם זאת - הצחוקים יתגלגלו בכל רחביי מועדון בת מצווה). מצד שני, שירה בציבור מתאימה בעיקר לקהל אורחים יחסית מגובש, שמכיר זה את זה. אם לדוגמא תגיעו על ערב קריוקי ולא תכירו איש מהמוזמנים, סביר להניח שאתם תסבלו. אין דבר מצחיק יותר מחבר קרוב שעושה צחוק מעצמו ברוח טובה על הבמה... אך אם זהו אדם זר - זה אינו משעשע כלל. לכן, חובה שתהיה היכרות בין המוזמנים השונים - בעיקר הנוער.

לא מעט מועדונים לבת מצווה מתבקשים להכין את המקום למסיבה מסוג זה. במסיבה יש מסך ענק שעליו מוקרנים שירים שונים ועכשוויים המתאימים לילדים. בגלל הגיל הצעיר, לא מקובל כל כך לשים קלאסיקות אלא יותר שירים עדכניים. על המסך יוקרן הקליפ בליווי כתוביות.
 
את מסיבת הקריוקי של מועדון בת מצווה מלווה בדרך כלל תקליטן, אשר מנחה את כל הערב. הוא יכול גם לנגן שירים לפי בבקשה - כלומר שירים ספציפיים שמבקשת הילדה או ההורים. חשוב להתאים את אופי השירים לסגנון האירוע ולמוזמנים עצמם. מוסיקה ים תיכונית? שירים קצביים של קטי פרי? ליידי גאגא? נינט ושירי מיימון? חשוב שהמוזמנים יכירו פחות או יותר את השירים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב